piątek, 27 listopada 2015

Ważne!!!
Napiszcie mi w komentarzach, na Facebook, sms czy wybieracie się na mikołajkową formę szczepu. Te osoby, które jeszcze nie zapłaciły. proszę o jak najszybszy kontakt. Czas macie do jutra do 10:00. Założę za Was i potem mi oddacie pieniądze.
Osoby, które mi już WPŁACIŁY to :
-Ola Wieczorek,
-Małgosia Woźniak,
-Ola Sikorska,
-Patrycja Kowalczyk.


                                                                                                                                    Zuzia!

5 komentarzy:

  1. Ja się wybieram
    -Hania Galińska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i Agatka też. Wpłacimy Ci pieniądze w poniedziałek.
    Natalka Gaik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok no to za Was dam moje pieniądze, a Wy potem mi oddacie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń