poniedziałek, 8 czerwca 2015

zbiórka zastępu

Witam, witam
Zapraszam Was na zbiórkę zastępu! :)
Spotykamy się 12 czerwca (piątek) o 16:45 na boisku za ZS8. Zbiórka potrwa do 18:30.


Weźcie:
-12 zł (składka kwartalna)!
- coś do pisania  
- śpiewniki
- bransoletki zastępu  
- wszystkie rzeczy, które znalazłyście po biwaku w swoich plecakach 
- Ola Wieczorek -> weź gitarkę
  Ola Wojcik -> weź świeczkę 


I przepiszcie poniższą piosenkę: 
Krajka
Chorałem dzwonków dzień rozkwita
jeszcze od rosy rzęsy mokre
We mgle turkoce, pierwsza bryka
Słońce wyrusza na włóczęgę

Drogą pylistą, drogą polną
Jak kolorowa panny Krajka
słońce się wznosi nad stodołą
Będziemy tańczyć walca
Ref.: A ja mam swoją gitarę, spodnie wytarte i buty stare
Wiatry niosą mnie (na skrzydłach)
A ja mam swoją, gitarę spodnie wytarte i buty stare
Wiatry niosą mnie 

Zmoknięte świerszcze stroją skrzypce
żuraw się wsparł o cembrowinę
Wiele nanosi się wody jeszcze
wielu się ludzi z niej napije
Drogą pylistą, drogą polną
Jak kolorowa panny Krajka
słońce się wznosi nad stodołą

Będziemy tańczyć walca

PS. Po biwaku została u mnie pojedyncza getra, komuś brakuje? :)



Do zobaczenia
Agata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz