wtorek, 24 lutego 2015

zbiórka zastępu

Zapraszam Was na zbiórkę zastępu, w piątek (27.02) od godziny 16:40 do 18:00 w ZS8.
Weźcie: 
  • śpiewniki
  • coś do pisania  
  • 12 zł (jeżeli jeszcze nie przyniosłyście)- składka członkowska za I kwartał
Przepiszcie do śpiewników poniższą piosenkę:

  Rozmyślenia nad wodospadem
1. Pamiętam tylko tabun chmur się rozwinął   C  G  a  e
I cichy wiatr wiejący ku połoninom    F  C  G  a  G
Jak kamień plecak twardy pod moją głową
I czyjaś postać co okazała się Tobą.
 
Ref: Idę dołem, a Ty górą   C  G
Jestem słońcem, Ty wichurą   a
Ogniem ja, Wodą Ty   F  C
Śmiechem ja, Ty ronisz łzy.   G  a  G
 
2. Byłaś jak słońce w tę zimną noc
Jak wielkie szczęście co zesłał mi los
Lecz nie na długo było cieszyć się nam
Te kłótnie bez sensu skąd ja to znam.
 
3. I tłumaczyłem jak naprawdę to jest
Że mam swój świat, a w nim setki spraw
A moje gwiazdy to z daleka do mnie lśnią
Śmiechem i łzami witają mój bukowy dom.
 
4. I czas zakończyć rozważania te
Przy wodospadzie tam gdzie słychać śpiew
W źródlanej wodzie czas zanurzyć dłoń
Już żegnam was, dziś odchodzę stąd.

Agata

3 komentarze: