wtorek, 3 czerwca 2014

zbiórka zastępu

czuwaj :)
Serdecznie zapraszam Was na zbiórkę zastępu :D

Gdzie? w ZS nr 8
Kiedy? 06.06.2015 (piątek)
O której? o 16:30
Do której? do 18:00

Klaudia i Gabrysia! Spotykacie się o 15.50 pod SP 28 na Czubach, autobus macie o 16.06 z Os. Skarpa! Błagam Was, nie eksperymentujcie z autobusami ;p Pod SP 28 będziemy ok 18:40.

Weźcie:
  • 8 zł- ubezpieczenie (ten kto jeszcze nie wpłacił) 
  • coś do pisania
  • ten kto wybiera się na Zlot Szczepu (post niżej lub na blogu drużny), przynosi 32 zł
  • ten kto mi jeszcze nie wpłacił składek zastępu, przynosi 3 zł
Co do Zlotu, naprawdę bardzo Was zachęcam! Jest to rzadko powtarzana forma, za to jaka ciekawa ;)

Moje drogie! 
Mam do Was jeszcze jedną ogromną prośbę! Weźcie do reki ulotkę o obozie, którą dałam Wam na poprzedniej zbiórce. Usiądźcie z rodzicami, poczytajcie i jeszcze raz sobie to przemyślcie. Obóz harcerski to najlepsza rzecz w ciągu całego roku harcerskiego! Żadna zbiórka, żaden wyjazd, biwak nie ukazują tak świetnej zabawy i atmosfery jaka jest na obozie.
Obóz to masa przygód, zabawy, nowych doświadczeń, ale przede wszystkim braterstwo. To najlepszy wyjazd do poznania się bliżej, zaprzyjaźnienia, zintegrowania. 
Jeżeli chodzi o cenę (która w tym roku jest wysoka :/ ), nie musicie się tym martwic, bo można uzyskać spore dofinansowanie. Jeśli tylko dowiem się na ten temat więcej, od razu Wam napisze, albo skontaktujcie się z drużynową.
mail: honorata.kopycka@lublin.zhp.pl
numer telefonu: 667 306 630 
Ale jeśli, martwicie się o długość obozu, to mogę Wam zapewnić, ze te 3 tygodnie mijają jak kilka dni ;p

Przemyślcie to sobie, ja z całego serca Was zachęcam, a jeśli Wasi rodzice maja jakieś wątpliwości lub pytania to niech śmiało dzwonią do mnie lub do dh. Honi.

 
Przerywanki 2006

 
Rejów 2007

Wdzydze 2008

 
Błotnica 2009

 
Olsztyn- Wenecja- Grunwald 2010


Rusinowo 2011

 
Stręgielek 2012

 
Centuria 2013




do zobaczenia!
Agata

2 komentarze: